English
EN GE

HH Recruitment აწარმოებს გაყიდვების ოფიცრების შერჩევას თბილისსა და რუსთავში ერთ-ერთი საერთაშორისო ბანკისთვის, რომელიც ფუნქციონირებს საქართველოში.

 

 

ძირითადი მოვალეობები: 

  • პოტენციური კლიენტების ინტერესების დადგენა და საბანკო პროდუქტების შეთავაზება.
  • პოტენციურ კლიენტებთან შეხვედრების დაგეგმვა და განხორციელება;
  • პოტენციური კლიენტებისთვის პროდუქტის შესახებ ამომწურავი ინფორმაციის მიწოდება: პრეზენტაციების გამართვა;
  • შესაბამისი საბანკო პროდუქტის გაყიდვის პროცესის სრული მართვა. 

 

ძირითადი მოთხოვნები:

  • სასურველია უმაღლესი განათლება;
  • სასურველია გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია მართვის მოწმობა.

 

პიროვნული თვისებები:

  • მოლაპარაკებისა და დარწმუნების უნარი;
  • პრეზენტაციების ჩატარების უნარი;
  • დამოუკიდებლად და გუნდში მუშაობის უნარი.

 

 

დამატებითი ინფორმაცია: 

  • ანაზღაურება 300 ლარი;
  • ბონუსები 300 ლარიდან;
  • ტრეინინგები და შესაბამისი სერთიფიკატები საბანკო პროდუქტების შესახებ;
  • სამუშაო განრიგი: ორშაბათი-პარასკევი 9:30 – 17:30 ან 10:30-18:30,  შაბათი - 9:30-14:30.

 

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის ორ ეტაპს: ტესტირება და შემდგომ გასაუბრება

 

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი მონაცემები შემდეგ ელ-ფოსტაზე :  Sales.hrbank@gmail.com