10 ნოემბერს, საქართველოს ეროვნულმა უნივერსიტეტმა SEU-მ თანამედროვე ბიზნესის სიმპოზიუმის კვირეულის ფარგლებში, უმასპინძლა ონლაინ ვებინარს თემაზე: „ონლაინ ვებინარი თემაზე: თავისუფლების ძიებაში შექმნილი რამე.“
შეხვედრის ფარგლებში განხილული იყო ქართული ბრენდის GIOVANNI MORRAS - ს განვითარების ისტორია - იდეიდან ჩამოყალიბებამდე, ბრენდი, როგორც ადამიანი, პანდემია და გამოწვევები.
შეხვედრა ჩაატარა ბრენდის ერთ-ერთმა დამფუძნებელმა - თინათინ ლომაიამ.