




- SEU-ს შესახებ
- სტრუქტურა
- აკადემიური საბჭო
- რექტორი
- ვიცე რექტორი
- ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი
- ფინანსური დირექტორი
- ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახური
- საერთაშორისო ურთიერთობების სამსახური
- იურიდიული სამსახური
- კულტურისა და სპორტის სამსახური
- დამსაქმებლებთან, სტუდენტებთან და კურსდამთავრებულებთან ურთიერთობის სამსახური
- საგამოცდო ცენტრი
- სარედაქციო კოლეგია
- სასწავლო პროცესის მართვის სამსახური
- პროგრამული განვითარების სამსახური
- საფინანსო სამსახური
- ადამიანური რესურსების სამსახური
- საქმისწარმოების ცენტრი
- სეუ ფიტნესი
- ფაკულტეტები
- პარტნიორები
- დოკუმენტაცია
- ვაკანსიები
- სტრატეგია
ვაკანტური ადგილების რაოდენობა: 2
სტაჟირების პერიოდი: 3 თვე
-
სამუშაოს აღწერა:
- შემოსულ სატელეფონო ზარებზე პასუხი( სტუდენტებისთვის და დაინტერესებული პირებისთვის კონსულტაციის გაწევა და საჭიროების შემთხვევაში შესაბამის სამსახურთან გადამისამართება).
- გამავალი ზარის განხორციელება და ინფრომაციის მიწოდება სტუდენტებისთვის, აკადემიური პერსონალისა და სხვა დაინტერესებული პირებისთვის.
- სასწავლო ბაზაში არსებული საინფორმაციო ველის ყოველდღიური მონიტორინგი და შემოსულ შეტყობინებებზე პასუხის გაცემა.
- პრობლემური საკითხების გამოვლენა და შესაბამისი სამსახურისთვის ინფორმაციის დროულად მიწოდება.
- სოციალურ ქსელში შემოსულ შეტყობინებენზე პასუხის გაცემა
-
ძირითადი მოთხოვნები:
- ქართულ ენაზე ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის კარგი უნარი (რუსულის და ინგლისური ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად)
- კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა( Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, E_ mail, internet )
- გამართული მეტყველება
-
უნარ-ჩვევები
- გუნდური მუშაობის უნარი
- სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი
- პასუხისმგებლობის მაღალი დონე
-